Алматы әуежайы рейстердің неге кешіккенін түсіндірді
Олар ұшу кестесін қалпына келтіру үшін бар күш-жігерін салып жатқанын хабарлады.
«16 ақпанда Алматы әуежайында күрделі ауа райы жағдайына байланысты бірқатар рейстер кейінге қалдырылды. Бұл күні қалың қардың салдарынан ұшу-қону жолағын үзіліссіз тазалау және ұшақтарды мұздан тазарту үшін қосымша уақыт қажет болды. Әуе кемелерінің келуі де әсер етті. Бірқатар ұшақтар қонғаннан кейін жермен жүру жолында қалды, өйткені барлық тұрақ аумағын халықаралық және ішкі авиакомпаниялардың кешіктірілген таңертеңгі және күндізгі рейстері алып жатты».
Жоғарыда сипатталған нәрсе, олардың пікірінше, тізбекті реакциядағы кейінгі ұшудың кешігуіне әкелді.
«17 ақпанда Алматы әуежайында әуе кемелерінің ұшу-қонуының тәуліктік кестесінің айтарлықтай артуына байланысты рейстердің кешігуі жалғасты. Форс-мажор жағдайларына байланысты жабдықтарға, баспалдақтарға, автобустарға, багаж транспортирлеріне қосымша жүктеме түсті. Ол өз кезегінде багажды уақытында түсірмеуге әкелді», – деп хабарлады әуежай.
Жағдайға түсініктеме берген Air Astana әуе компаниясының жерде қызмет көрсету жөніндегі вице-президенті Александр Небога мұның барлығы қауіпсіздік мақсатында жасалып жатқанын атап өтті.
«Қазір Air Astana, FlyArystan және әуежай қызметтері кестені жақын арада қалпына келтіру үшін күшейтілген режимде жұмыс істеп жатыр. Кешіктірілген рейстердің жолаушылары тамақпен және сусындармен қамтамасыз етілді. Алматыда 70-тен астам жолаушы, Астанада 90-нан астам жолаушы қонақүйлерге орналастырылды Қосымша қызметкерлер тартылды. Біз рейстің кешігуі жолаушыларға қолайсыздық тудыратынын түсінеміз, бірақ ауа райы жағдайлары әуе компанияларының кестелеріне айтарлықтай әсер етуі мүмкін. Себебі біз қауіпсіздікке басымдық береміз», – делінген хабарламада.
Жұма, 16 ақпанда Алматы әуежайында 700-ден астам жолаушы тұрып қалды: бес рейс тоқтатылып, 60-ы кейінге қалдырылды.